A XIXO italok a magyar szénsavas üdítőital és jegestea piac sikeres szereplői.
A XIXO italok a magyar szénsavas üdítőital és jegestea piac sikeres szereplői. A márka 2013-ban indult hódító útjára, majd 3 éven belül a magyar piac meghatározó szereplőjévé vált, jelenleg Magyarország piacvezető* Ice Tea és a dinamikusan növekvő, fémdobozos kiszerelésű szénsavas üdítőitalok kategória ** dobogós márkája.
A XIXO jegestea portfóliója jelenleg 11 különböző ízzel rendelkezik, így mindenki megtalálhatja a számára leginkább kívánatos változatot. A XIXO jegestea termékek válogatott, minőségi összetevőkből, természetes teakivonattal és valódi gyümölcslé koncentrátummal, zero változatai pedig természetes édesítővel, sztíviával és aszpartám mentesen készülnek. XIXO jegesteák megújult csomagolással várják a minőségi jegesteák kedvelőit. A designváltás a márka teljes portfólióját érintette.
A jegestea portfólió mellett, a márka a legnagyobb üdítőital kategóriában, a szénsavas italok piacán is képviselteti magát, hiszen a XIXO a legnépszerűbb: Cola, Citrom, Narancs, valamint Tonik és Gyömbér ízek mellett, Mojito, és Mojito Mango ízben is elérhető a felfrissülni vágyók számára. A szénsavas termékek nem tartalmaznak tartósítószert, az édesítés pedig sztíviával és gyümölcscukorral történik, aszpartám felhasználása nélkül.
Az üdítőitalok készítése közben nem csak arra fektetünk nagy hangsúlyt, hogy termékeink, kiváló alapanyagok felhasználásával, széles ízválasztékkal és kedvező árral készüljenek, hanem a környezetünk védelme is kiemelt szerepet kap, hiszen a XIXO újrahasznosított aludobozba is csomagolja termékeit, miközben mindenki számára elérhető áron kínálja őket.
A XIXO gyártója, a HELL ENERGY Magyarország Kft. egyike azon magyarországi vállalatoknak, ahol a fenntarthatóság nemcsak elméleti szinten része a vállalati filozófiának, hanem egyben stratégia épül rá és az valódi tettekben mutatkozik meg.
A cégcsoportunk hosszú távú fenntarthatósági fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növeltük portfóliónkban az aludobozos termékek arányát, így tavaly már termékeinknek 95%-a alumínium dobozban került forgalomba. Továbbá azt is vállaltuk, hogy 2025-ig 1%-ra csökkentjük a PET palackok használatát és ígéretünket betartva, újabb lépésként a műanyag palackos szénsavas italok gyártását leállítottuk február 1-től, ezt a lépésünket pedig aktívan a fogyasztók felé is kommunikáltuk.
A 2021-es év a XIXO számára kiemelt fontossággal bír, hiszen a márka új személyiséget és szlogent kapott: „XIXO – Miért ne?” néven.
Az új személyiség szerint, a XIXO egy olyan segítő, aki mindig kész arra, hogy egy ötlet segítségével a megszokottat valami egészen meglepővé, különlegessé vagy szokatlanná alakítsa át.