Bemutatkozás


A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája, amit robbanásszerű exportterjeszkedése és növekvő globális népszerűsége is bizonyít. A 100 százalékban magyar energiaital brand 2006-ban született, és 2010-re Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi színtéren pedig mára – több mint 50 országból álló exportpiaccal – meghatározó szereplővé vált. Hazánkon kívül Bulgáriában, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Cipruson is piacvezető. A HELL ENERGY sikereit a kiváló minőségnek, a jó ár-érték aránynak, a széles körű elérhetőségnek és a világszínvonalú marketingkommunikációs tevékenységnek köszönheti. A cég az energiaital szektor unikális szereplője, aki a világon egyedüliként mondhatja el magáról, hogy több országban is piacvezető, erős márkával, saját tulajdonú ultramodern töltőüzemmel és alumínium italdobozgyárral rendelkezik, ami páratlan stratégiai pozíciót jelent számára globális szinten is.

A minőség és innováció a HELL ENERGY egyik legfontosabb küldetése, amelyet az energiaital kedvelői már kezdetektől a HELL védjegyeként tartanak számon. A cég Borsod megyei, páratlan német gyártástechnológiával felszerelt üzemében, az FSSC 22000 élelmiszerbiztonsági előírások legszigorúbb betartásával készülnek az prémium minőségű energiaitalok.

A töltőüzem 2011-es átadása az akkor mindössze ötéves HELL márka rövid, de sikerekben bővelkedő történetének egyik legfontosabb mérföldköve volt. A két német gépgyártó cég (Krones, KHS) gyártósoraival felszerelt létesítmény európai viszonylatban is kiemelkedő teljesítményt nyújt. A gyárkomplexum jelenleg napi 7 millió alumínium italdobozt tölt meg folyékony energiával, mely dobozok a cég saját tulajdonában lévő, 2017-ben átadott italdobozgyárából, a QUALITY PACK-ból érkeznek. Az összehangolt munkafolyamatoknak köszönhetően 2019-ben a HELL töltőüzeme és italdobozgyára közösen nyerte el az Év Gyára díjat, a legeredményesebb gyártástámogató folyamatok kategóriában.

A HELL pezsdítő ízvilágát a kiváló minőségű alapanyagok és a legmodernebb technológia alkalmazása biztosítják. Az energiaital-gyártás folyamatát kiváló szakemberek felügyelik, ügyelve arra, hogy csakis hibátlan termékek jussanak el a fogyasztókhoz.

A növekvő gyártási volumen és az export piacok biztonságos kiszolgálása érdekében épült fel 2017 tavaszára, a HELL cégcsoport tagjaként Magyarország első alumínium italdobozgyára, a QUALITY PACK. A 42.000 négyzetméteren elterülő üzemben évi 1,5 milliárd darab 250 ml-es italdoboz és doboztető készül, amelyekhez 75 százalékban újrahasznosított alumínium alapanyagot használnak fel, mely továbbra is 100 százalékban újrahasznosítható. A gyár megépülésévél a HELL ENERGY kijelentheti, hogy termékeit külső forrás igénybevétele nélkül, teljes mértékben maga állítja elő.

HELL energiaital-portfóliójának kialakításban kizárólagos szerep jut a mindenkori fogyasztói igények kielégítésének és az folyamatos fejlődésnek. A klasszikus (32 mg/100 ml koffein, tuttifrutti íz) energiaitalon kívül olyan innovatív termékek is elérhetők a márka égisze alatt, mint az extrém igénybevétel esetére ajánlott, +20 százalék koffeintartalmú HELL STRONG, vagy a cukormentes HELL Zero termékcsalád. A cég missziója, a trendeket követve, olyan funkcionális italok gyártása, mely az energiaitaloktól megszokott alapanyagokon kívül plusz összetevőket is tartalmaz. Ennek jegyében született meg 2017-ben a HELL STRONG FOCUS, amely összesen 11 összetevővel (köztük magnéziummal és L-karnitinnel) készül, vagy a 2018-ban debütáló HELL ENERGY Active, mely a BCAA-nak és az L-karnitinnek, valamint a 60 százalékkal kevesebb cukortartalomnak köszönhetően az aktív életmódot élők számára ajánlott.

De a HELL nem csak az energiaital kategóriában hozott újdonságokat. 2013-ban született üdítő márkája, a XIXO az új generációt testesíti meg kategóriájában: tökéletes választás lehet az egész család számára, hiszen prémium alapanyagokból készül és nem tartalmaz tartósítószert. A XIXO jegesteák természetes teakivonattal és valódi gyümölcstartalommal készülnek. Mindezek mellett nem tartalmaznak mesterséges színezéket sem, így bátran fogyaszthatja a család minden tagja.  A XIXO szénsavas italok innovatív receptúra alapján, kristálycukor helyett sztíviával és gyümölcscukorral, a zero változatok pedig aszpartam nélkül készülnek.

A HELL ENERGY értékesítését kezdetektől egyedülálló marketingtevékenység támogatja.  A nemzetközi terjeszkedés első lépése volt 2009-ben az AT&T Williams Forma 1-es csapattal kötött kétéves együttműködés, amellyel a HELL ENERGY magyar cégként elsőként, az energiaitalok között pedig másodikként jelent meg szponzorként a Forma-1 világában. A nemzetközi porondon való megjelenés meghozta az országhatárokon átívelő ismertséget a márka számára, de nem csak ez az egyetlen marketingaktivitás, amellyel magasra tette a lécet a HELL: 2018-ban, egyedülálló módon, a brand reklámkampánya az egyik legnagyobb hollywoodi sztárral, Bruce Willisszel együttműködésben készült. A kampány óriási sikerére tekintettel 2020-ban ismét a színészlegendát választotta termékei arcának a márka, oldalán ráadásul a világ legszebb nőjének választott Zuleyka Riveraval, aki minden idők legnézettebb – 6,7 milliárdos megtekintésű – videoklipjében, a Despacito-ban is főszerepet játszott. Az újabb kampány nem csupán a HELL energiaitalát, de a nemzetközi piacokon idén induló új tejeskávé családot, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. A 75 százalék tejjel, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, tartósítószer nélkül készülő jegeskávé rekordidő alatt lett a fogyasztók kedvence: a HELL ENERGY Drink egykori sikerét is lekörözve, alig egy év alatt vált piacvezetővé Magyarországon 2020 nyarán, és hasonló eredmények várományosa lehet a legfontosabb exportországokban is, melyeket a vállalat legújabb fejlesztésének köszönhetően, immáron saját tejeskávé üzeméből lát majd el.

Az innováció és a folyamatos termékfejlesztés továbbra is az egyik legfontosabb szempont a vállalat életében, így biztos, hogy a következő években is rengeteg újításra-újdonságra számíthatnak a márka rajongói!

Search